Jak postępować, gdy zakupiony towar nie odpowiada i chcesz go zwrócić?
Klienci mogą zwrócić towar w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. O procesie zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową. Zwracany towar musi być czysty i nie może mieć śladów użytkowania. Pieniądze za zakupiony towar prześlemy na Twoje konto bankowe jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Nie dokonujemy wymian.
Zapakuj towar który chcesz zwrócić jako paczkę do środka wrzuć kartkę z numerem Twojego zamówienia – jeśli nie masz numeru zamówienia, wystarczy nam adres e-mail który podałeś podczas składania zamówienia. Pamiętaj, aby dołączyć dowód zakupu: Paragon/Faktura. Zwróć towar w oryginalnym opakowaniu. Dobrze zapakuj zwracany towar, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Towar należy wysłać dowolnie wybranym przez siebie dostawcą:
DB GROUP KONRAD KUBICA
Ul. Leszczynowa 230
43-378 Rybarzowice
(Nie należy wysyłać za pobraniem)
Zwroty nie przysługują zamówieniom w formie Dropshipping