Zadzwoń i zamów!+48 518 132 245 (pon.-pt. 09:00 - 17:00)

kontakt@hurtowniadbg.pl

Warunki współpracy dropshipping

Zachęcamy do zapoznania się z warunkami współpracy dropshipping.

Na czym polega dropshiping: TUTAJ

Jak zostać klientem dropshipping?
1. Zarejestruj konto na naszej platformie
2. Wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy: TUTAJ

Po zarejestrowaniu konta na naszej platformie zobaczysz ceny detaliczne netto, kiedy zaakceptujemy Twoje zgłoszenie i podepniemy Ci odpowiedni cennik zobaczysz Twoje ceny zakupu netto. Dodatkowo w okienku przy zdjęciu produktu zobaczysz jaki rabat Ci przyznaliśmy.

Przeważnie dla klientów dropshipping przyznajemy 30% rabatu od cen detalicznych. Wyświetlane ceny przed założeniem konta, to ceny detaliczne brutto. Widoczne ceny kiedy jesteś zalogowany to ceny detaliczne netto. Dopiero kiedy podepniemy Ci cennik hurtowy (po akceptacji zgłoszenia), zobaczysz swój rabat, oraz swoje ceny zakupu netto. Niektóre produkty mają dodatkowe rabaty ustalane indywidualnie. 

Aby złożyć zamówienie dropshipping, należy dodać produkty do koszyka, podać dane nabywcy (Twoje) a następnie zaznaczyć okienko „Wysłać na inny adres?” Po czym wpisać dane klienta na adres którego mamy wysłać zamówienie. W polu „Uwagi do zamówienia” prosimy za każdym razem wpisać „dropshipping”. Do takiego zamówienia, nie zostanie dołączony dokument sprzedaży – a zostanie wysłany mailowo do Ciebie. Istnieje możliwość generowania faktur zbiorczych, w miesięcznym okresie rozliczeniowym.

Zamówienia realizujemy  maksymalnie w ciągu 24h w dni robocze, zamówienia złożone do 14:00 wysyłane są tego samego dnia. Można korzystać z naszych kurierów lub wysyłać paczki na własnych etykietach.

W modelu dropshipping nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

Wysyłka na własnych etykietach:

W tym wypadku podczas finalizacji zamówienia w koszyku zaznaczamy „Wysyłka własna – TYLKO DROPSHIPPING” – w odpowiedzi na maila potwierdzającego złożenie zamówienia należy przesłać do nas wygenerowaną przez Ciebie etykietę ze statusem „Nadam przesyłkę w punkcie / paczkomacie” – mamy stałe odbiory kuriera INPOST, UPS, Poczta Polska – PROSZĘ NIE ZAMAWIAĆ PODJAZDÓW. PROSIMY ABY WTEDY W PRZYPADKU NABYWCY I ODBIORCY BYŁY TWOJE DANE. Wymiary etykiet: A6p 10×15

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy przyjmujecie zwroty i reklamacje? – Nie przyjmujemy zwrotów, reklamacje oczywiście rozpatrujemy. Klienci posiadają 2 letnią gwarancję na nasze produkty.

2. Czy jest możliwość dostawy towaru do klienta moim kurierem? (etykieta własna) – Tak, należy w koszyku wybrać opcję „wysyłka własna” a następnie w odpowiedzi na maila potwierdzającego zamówienie przesłać etykietę w formacie A6P i wymiarze 10×15.

3. Czy są jakieś dodatkowe opłaty za pakowanie paczek w dropshippingu? – Nie, wszystkie opłaty wliczone są w cenę produktu.

4. Czy udostępniacie plik xml  – Po podpięciu cennika hurtowego, w odpowiedzi na maila zgłoszeniowego prześlemy link do pliku XML. (aktualnie trwają zmiany treści udostępnianych w pliku xml, o zmianach poinformujemy niebawem)

5. Czy współpracujecie z działalnością nierejestrowaną – tak.

6. Czy wystawiacie faktury zbiorcze – tak, miesięczne.

7. Czy jest możliwość uzyskania dodatkowego rabatu? – Powyżej obrotów miesięcznych w wysokości 10000 netto.

8. Jakich kurierów obsługujecie? – Informacje dostępne są w zakładce „Dostawa”

9. Dlaczego widzę tak mało produktów „na stanie” – Aktualnie wyświetlamy dane tylko i wyłącznie z magazynu wysyłkowego. Niebawem, udostępnimy pełne dane dotyczące stanów magazynowych.

 

Powyższe informacje będą uzupełniane.

Ekspresowa wysyłka!

Zamówienia w dni robocze realizujemy w ciągu 24h!

Częste dostawy nowości

Conajmniej raz w tygodniu wprowadzamy nowe towary!

Szeroka oferta

Z pewnością znajdziesz coś dla Siebie!

100% Bezpieczne płatności!

Operatorem płatności jest przelewy24.pl